Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/02/2018.

Asystent/ka ds. Administracji

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. Administracji
Warszawa
NR REF.: 1098820

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka ds. Administracji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za wsparcie w zadaniach administracyjnych oraz finansowych. Do zadań będzie należało zapewnienie sprawnego działania biura, recepcji, w tym opieka nad korespondencją, wsparcie w organizacji podróży służbowych, a także rozliczanie wydatków pracowniczych. Ponad to, osoba ta będzie wspierać zarządzanie flotą samochodową i stanem telefonów komórkowych. Do zadań w obszarze finansowym będzie należeć głównie procesowanie faktur, organizowanie płatności oraz wyjaśnianie nieścisłości.

Od Kandydatów oczekujemy pierwszych doświadczeń zawodowych, najlepiej w administracji biurowej. Wymagamy przede wszystkim bardzo dobrej znajomości j. angielskiego.Cechy osobowe, jakich poszukujemy, to komunikatywność, zorganizowanie, elastyczność oraz kreatywność i samodzielność w działaniu.

Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Przyjazna atmosfera, którą tworzą uśmiechnięci i pomocni ludzie, z pewnością wpłynie na zadowolenie z pracy. Oferujemy benefity.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry