Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Obsługa recepcji (obsługa gości, odbieranie telefonów i maili, organizacja spotkań biznesowych, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, kontakt z zarządcą budynku w przypadku awarii)
Zgłaszanie problemów technicznych do działu IT
Współpraca z działem sprzedaży (sporządzanie umów, przygotowywanie dokumentów dla klientów, ofert na przetargi)
Wsparcie działu marketingu (przygotowywanie prezentacji w programie Power Point)
Współpraca z działem księgowości (faktury, delegacje służbowe)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej, obsłudze klienta lub pokrewne
Doświadczanie w obsłudze recepcji - mile widziane
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Bardzo dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel, Power Point)
Dobre zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, wysoka kultura osobista
Możliwość podjęcia współpracy od zaraz
Oferujemy:
Umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku
Zatrudnienie od zaraz
Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Lokalizacja: Centrum
Numer referencyjny: AB/WA2/052019/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?