Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent /-ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich zadań:
wsparcie Management Teamu
opieka nad recepcją
dbanie o prawidłowy obieg korespondencji firmowej
organizacja podróży służbowych
zamawianie artykułów biurowych i niezbędnego sprzętu
zarządzanie miejscami parkingowymi
koordynowanie pracy serwisu sprzątającego
współpraca z administracją budynku
wsparcie nowych pracowników w procesie wdrażania
Na co możesz liczyć:
umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
atrakcyjne wynagrodzenie
dofinansowanie do posiłków
Kartę MultiSport
prywatną opiekę medyczną
Jeżeli:
posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na recepcji lub stanowisku asystenckim
potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem i powierzanymi zadaniami
dobrze radzisz sobie z presją czasu
posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1
lubisz pracę z ludźmi
to jest to praca właśnie dla Ciebie!
Numer referencyjny: AB/01/2019/WA2/AM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?