Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Asystent/ka biura

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Opis stanowiska pracy

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, preferowane profile: ekonomia, matematyka, obsługa komputera, obowiązki: wprowadzanie dokumentów, prowadzenie uproszczonej księgowości, naliczanie podatków, naliczanie składek ZUS, kontakt z klientami, wystawianie faktur, wykonywanie prac biurowych, praca jednozmianowa, na 1/2 etatu w godz. 8-12 lub 12-16. Zgłoszenia: e-mail.

Prezentacja firmy

Urząd Pracy m.st. Warszawy działa na podstawie Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji... zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm). W ramach naszej działalności proponujemy możliwość skorzystania z:
- pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i szkoleń,
- pomocy w aktywnym poszukiwaniu zatrudnienia,
- środków przyznawanych jednorazowo na rozpoczęcie działalności gospodarczej, staży oraz innych instrumentów rynku pracy.
Realizujemy wiele autorskich programów rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Księgowość / Audyt
do góry