W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: KrakówPoszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
- Obsługa recepcji firmy
- Obsługa centrali telefonicznej
- Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą
- Wsparcie administracyjne
Wymagania:
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Umiejętność organizacji czasu pracy
- Gotowość do podjęcia zatrudnienia na 3 miesiące (czerwiec/lipiec/sierpień)
Korzyści:
- Umowa o pracę na cały etat
- Możliwość dobycia nowego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Praca w centrum Krakowa