- zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura;
- organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
- ewidencjonowanie faktur i przekazywanie ich do Księgowości;
- stała współpraca z działem Księgowości i Kadr;
- bieżąca kontrola terminowości i zgodności zawieranych umów;
-wsparcie funkcjonowania recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firmami współpracującymi i urzędami);
- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja;
- planowanie i realizacja zaopatrzenia w artykuły administracyjno-biurowe,
- wykonywanie tłumaczeń dokumentów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
MIEJSCE PRACY: UL. IRYSOWA 8, BIELANY WROCŁAWSKIE
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
- samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
- odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
- wysoka kultura osobista;
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
- rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.