- Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura;
- Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
- Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
- Wsparcie funkcjonowania recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Kontakt z firmami współpracującymi i urzędami);
- Przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich
archiwizacji;
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia w artykuły administracyjno-biurowe,
- Wykonywanie tłumaczeń dokumentów,
- Przygotowywanie raportów / (pomoc w przygotowywaniu) ofert dla kontrahentów
- Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji urzędowej dla obcokrajowców oraz załatwianie spraw w urzędach;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukiwane kompetencje:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
- Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
- Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
- Wysoka kultura osobista;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
- Rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.
MIEJSCE PRACY: RACŁAWICKA CENTER ul. Skarbowców 23B
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.