Opis stanowiska pracy
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, będącej liderem w branży tekstylnej związanej z modą, o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, do biura w Poznaniu poszukujemy Asystent/ka Biura, Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością j. angielskiego.
Oczekiwania:
- mile widziane ukończone studia na kierunku filologicznym, umożliwiająca swobodną komunikację (pisana / słowna) na poziomie min. B2,
- poszukujemy osoby dyspozycyjnej o zdolnościach do wielozadaniowości,
- preferujemy entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowanie nowych obowiązków,
- wsparcie nas swoją wiedzą, umiejętnościami, zaangażowaniem, a także talentem w budowaniu długotrwałych relacji z klientem w bieżącej komunikacji,
- zdolność do zachowania poufności,
- ustalenia priorytetów oraz silne umiejętności organizacyjne.
Zakres obowiązków:
- prace administracyjno-biurowe,
- wysyłka i procesowanie zamówień, sprawdzanie potwierdzeń,
- przygotowanie ofert, raportów i zestawień oraz wprowadzanie danych do odpowiednich systemów komputerowych,
- śledzenie nowinek w branży modowej i trendów,
- prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja,
- nieszablonowe podejście do potencjalnych klientów oraz ich kompleksowa obsługa,
- udzielanie klientom informacji handlowych na ich zapytania telefoniczne i pisemne,
- dostosowanie oferty do potrzeb i wymagań klientów,
- reprezentowanie firmy podczas imprez targowych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - MS Excel, MS Word), znajomość aplikacji biurowych oraz sprawnego poruszania się w środowisku internetowym,
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem i organizacją pracy własnej.
Oferta:
- Oferujemy unikalną możliwość zdobycia cennego i pasjonującego doświadczenia zawodowego, w ciekawym i kreatywnym środowisku biznesowym związanym z modą,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat - po uzyskaniu zadawalających wyników pracy w czasie 3 miesięcznego okresu próbnego,
- pełna wyzwań, samodzielna i odpowiedzialna praca - od poniedziałku do piątku - w gronie inspirujących osób.
Jeżeli jesteś tą osobą, której szukamy, prześlij nam swoje CV i list motywacyjny
Prezentacja firmy
ROMTEX działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Współpracuje na zasadzie...
ROMTEX działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Współpracuje na zasadzie przedstawicielstwa w Polsce – z wieloma renomowanymi firmami z Europy i ze świata produkującymi tkaniny, dzianiny i podszewki. W kontaktach z wieloma firmami konfekcyjnymi w Polsce – uznawani i cenieni jesteśmy z powodu posiadanej oferty tkaninowej oraz za kompetentne i sprawne działanie. Zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę związaną: z prezentacją kolekcji, przesyłaniem ofert oraz realizacją zamówień poprzez nadzorowanie terminów dostaw, łącznie z dostawą do zakładu klienta.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/01/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie