Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/01/2018.

Asystent/ka Biura, Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością j. angielskiego.

Poznań, wielkopolskie

ROMTEX

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, będącej liderem w branży tekstylnej związanej z modą, o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, do biura w Poznaniu poszukujemy Asystent/ka Biura, Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością j. angielskiego.

 

Oczekiwania:

  • mile widziane ukończone studia na kierunku filologicznym, umożliwiająca swobodną komunikację (pisana / słowna) na poziomie min. B2,
  • poszukujemy osoby dyspozycyjnej o zdolnościach do wielozadaniowości,
  • preferujemy entuzjastyczne nastawienie do nauki i przejmowanie nowych obowiązków,
  • wsparcie nas swoją wiedzą, umiejętnościami, zaangażowaniem, a także talentem w budowaniu długotrwałych relacji z klientem w bieżącej komunikacji,
  • zdolność do zachowania poufności,
  • ustalenia priorytetów oraz silne umiejętności organizacyjne.

 

Zakres obowiązków:

  • prace administracyjno-biurowe,
  • wysyłka i procesowanie zamówień, sprawdzanie potwierdzeń,
  • przygotowanie ofert, raportów i zestawień oraz wprowadzanie danych do odpowiednich systemów komputerowych,
  • śledzenie nowinek w branży modowej i trendów,
  • prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja,
  •  nieszablonowe podejście do potencjalnych klientów oraz ich kompleksowa obsługa,
  • udzielanie klientom informacji handlowych na ich zapytania telefoniczne i pisemne,
  • dostosowanie oferty do potrzeb i wymagań klientów,
  • reprezentowanie firmy podczas imprez targowych,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - MS Excel, MS Word), znajomość aplikacji biurowych oraz sprawnego poruszania się w środowisku internetowym,
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem i organizacją pracy własnej.

 

Oferta:

  • Oferujemy unikalną możliwość zdobycia cennego i pasjonującego doświadczenia zawodowego, w ciekawym i kreatywnym środowisku biznesowym związanym z modą,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat - po uzyskaniu zadawalających wyników pracy w czasie 3 miesięcznego okresu próbnego,
  • pełna wyzwań, samodzielna i odpowiedzialna praca - od poniedziałku do piątku - w gronie inspirujących osób.

 

Jeżeli jesteś tą osobą, której szukamy, prześlij nam swoje CV i list motywacyjny

Prezentacja firmy

ROMTEX działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Współpracuje na zasadzie przedstawicielstwa w... Polsce – z wieloma renomowanymi firmami z Europy i ze świata produkującymi tkaniny, dzianiny i podszewki. W kontaktach z wieloma firmami konfekcyjnymi w Polsce – uznawani i cenieni jesteśmy z powodu posiadanej oferty tkaninowej oraz za kompetentne i sprawne działanie. Zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę związaną: z prezentacją kolekcji, przesyłaniem ofert oraz realizacją zamówień poprzez nadzorowanie terminów dostaw, łącznie z dostawą do zakładu klienta.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja i sekretariat , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż detaliczna / Handel
do góry