#

Asystent/ka biura / Recepcjonista/ka

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent/ka biura / Recepcjonista/ka

Miejsce pracy: Warszawa
3-19-52888
Wynagrodzenie: 3000 - 4000 PLN

Dla naszego klienta, prestiżowej firmy znanej na rynku polskim i zagranicznym poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka biura / Recepcjonista/ka

Zakres zadań na stanowisku:
- Obsługa recepcji , nadzór nad obiegiem korespondencji i faktur,
- Odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych, w tym kontakt telefoniczny z klientami,
- Dbałość o odpowiedni wygląd biura i odpowiednie działanie urządzeń biurowych (w tym kontakty z dostawcami urządzeń biurowych), przygotowanie sal konferencyjnych
- Organizacja spotkań służbowych (w tym przygotowanie sal konferencyjnych)
- Wsparcie przy organizowaniu eventów
- Kontakty z dostawcami usług (administrator Budynku, firmy cateringowe, hotele, itp)
- Kontakty z pracownikami firmy za granicą,

Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- ! znajomość języka angielskiego - umożliwiająca swobodną komunikację
- znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
- komunikatywność, zaangażowanie

Korzyści:
- umowa o pracę lub umowa zlecenia
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze (ale nie mniej niż 30 godzin)
- stabilne zatrudnienie
- realne możliwości nauki, rozwoju
- praca w prestiżowej firmie
- przyjazna atmosfera w firmie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi