Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Asystent/ka biura na zastępstwo (do 19.04)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka biura na zastępstwo (do 19.04)
Warszawa
NR REF.: 1120977

Dla naszego Klienta - firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby w ramach zastępstwa na stanowisko

Asystent/ka Biura

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie recepcji firmy. Do jej obowiązków będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i korespondencji w jęz. polskim i angielskim, dbanie o zaopatrzenie biura oraz kontakt z dostawcami. Dodatkowo, do zadań Asystenta/Asystentki Biura będzie należało dbanie o prawidłowy wizerunek firmy na przestrzeni biurowej i wsparcie administracyjne personelu firmy.

Od kandydatów oczekujemy dostępności od zaraz, znajomości języka angielskiego (min. B2)oraz bardzo dobrej organizacji pracy. Idealny kandydat powinien być osobą komunikatywną, otwartą, odpowiedzialną i samodzielną.Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.

Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieoraz możliwość pracyw firmie zlokalizowanej w ścisłym Centrum Warszawy.

Uwaga: Oferta dotyczy współpracy od zaraz, na okres ok. 3-4 tygodni.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry