Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka biura budowy
Miejsce pracy: Kraków
CO ZYSKUJESZ PRACUJĄC Z NAMI:
- Zatrudnienie na umowę o pracę przez firmę Adecco z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta;
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premia roczna do 10%;
- Dodatkowe 3 dni urlopu na dany rok kalendarzowy;
- Szkolenia wdrażające do pracy;
- Miejsce pracy: Kraków (Nowa Huta)
- Godziny pracy: 8.00 - 16.00, od poniedziałku do piątku.
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych biura budowy;
- Prowadzenie rejestru przychodzących materiałów oraz kontrola dokumentów i ilości dostaw materiałów;
- Kompletowanie dokumentów budowy oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów;
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym także tłumaczenia z/na język angielski;
- Rejestracja i obsługa klientów i gości podczas ich wizyty na terenie jednostki produkcyjnej;
- Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji pomiędzy jednostką produkcyjną i jednostkami współpracującymi.
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
- Znajomości zasad prowadzenia i przechowywania korespondencji biurowej oraz innych dokumentów mile widziane;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office (Excel)
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
- Komunikatywności oraz zaangażowania.
OSOBY ZAINTERESOWANE ZAPRASZAM DO APLIKOWANIA!!!
Numer referencyjny: ABB/08/2018/KRK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.