Opis stanowiska pracy
Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów, dlatego od ponad 20 lat działamy w branży HR, dzielimy się swoją wiedzą i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów, inspirujemy działania, otwieramy możliwości
Obecnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA BIURA 1/2 ETATU
Miejsce pracy: GDYNIA
Nr ref. 124/10/2019
Zakres zadań:
- Przepływ informacji i korespondencji
- Obsługa kurierów wychodzących i przychodzących
- Profesjonalna obsługa centrali telefonicznej
- Organizacja podróży i zakwaterowania
- Planowanie i przygotowywanie spotkań
- Zaopatrzenie biura
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku recepcyjnym/ administracyjnym
- Komunikatywność, otwartość
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Dbałość o szczegóły
- Wielozadaniowość
- Nienaganna prezencja
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
- Biegła znajomość MS Office
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/11/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta