Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Asystent/-ka Administracji

Sosnowiec, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Szereg prac z zakresu administracji i organizacji pracy biura
  • Wypełnianie dokumentów i praca z nimi
  • Sporządzanie raportów, zestawień
  • Przekazywanie, przesyłanie dokumentów do działu HR
  • Kontakt z administratorem budynku celem wymiany informacji
  • Kontakt z działem IT, celem rozwiązywania bieżących problemów
  • Rezerwacja podróży służbowych, hoteli, lotów
  • Rejestracja faktur
  • Koordynacja planów urlopowych pracowników, przyjmowanie L4
  • Organizacja spotkań biznesowych np. wybór restauracji, ustalenie miejsca spotkania

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie ogólnokształcące
  • Umiejętność ustalania priorytetów i organizacji czasu pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Komunikatywność i samodzielność w działaniu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i Excel

Nasz Klient oferuje:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat lub pół etatu - możliwość ustalenia indywidualnie z pracodawcą
  • Samodzielne i pełne wyzwań stanowisko pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
    Możliwość praktycznego wykorzystywania języków obcych
  • Sponsorowany pakiet ubezpieczenia na życie oraz prywatną opiekę medyczną
    Dodatkowe programy socjalne np. dofinansowanie do wczasów pod gruszą/bony na święta
  • Pracę w samym centrum Sosnowca z dogodnym dojazdem z miejscowości ościennych


Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.



Zapraszamy do aplikowania i polecania oferty znajomym. Nadesłane CV będą rozpatrywane po 20 sierpnia 2018.


Numer referencyjny: 08081888/SOS/MK

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry