Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/03/2019.

Asystent Działu Techniczno-Handlowego

Bielsko-Biała, śląskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Asystent Działu Techniczno-Handlowego

Twoja przyszła Firma

Naszym Klientem jest dystrybutor wysokiej jakości produktów specjalistycznych dla branży motoryzacyjnej oraz przemysłu ciężkiego. Obecnie z uwagi na rozwój firmy poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent Działu Techniczno-Handlowego. Praca w okolicach Bielska-Białej.

Zakres obowiązków:

- Wsparcie w codziennej pracy bezpośredniego przełożonego.

- Przygotowywanie, kontrola poprawności oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji handlowej, (również w języku angielskim).

- Obsługa poczty mailowej, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

- Wystawianie dokumentów finansowych, zamówień wraz z ich późniejszą rejestracją w systemie.

- Współpraca z pozostałymi pracownikami w biurze.

Nasz klient oferuje:

- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w firmie z branży technicznej  w międzynarodowym środowisku z możliwością późniejszego awansu.

- Szkolenie stanowiskowe oraz produktowe.

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wszelkie niezbędne narzędzia pracy.

- Możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy.

U kandydatów zwracamy uwagę na:

- Atutem będzie doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub o zbliżonym zakresie obowiązków w dziale handlowym lub obsługi klienta lub widoczna motywacja do zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego.

- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) – język wykorzystywany w codziennej pracy.

- Samodzielność w działaniu polegająca na umiejętności planowania pracy, ustalania priorytetów, przewidywania potencjalnych trudności i problemów.

- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach (stres, presja czasu).

- Dyspozycyjność oraz odpowiedzialność.

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry