#

Asystent Działu Supply Chain

Recticel Sp.z o.o.

Łódź, łódzkie

Recticel is an international industrial group specialising in the transformation of polyurethane into innovative products and solutions which contribute to our daily comfort. It develops, produces and commercialises these solutions to offer an extensive range of value-adding industrial and domestic applications through four distinct business lines: Flexible Foams, Bedding, Insulation and Automotive.

Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com
Dla naszej dywizji Bedding w Polsce (Łódź) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Asystent Działu Supply Chain

Twoja rola:

W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 600 osób.

Jako Asystent Działu Supply Chain będziesz odpowiedzialny za codzienne wspieranie pracy działów zakupów, logistyki, planowania produkcji fabryki w Łodzi. Będziesz wspierał tworzenie planów produkcyjnych, zamawianie surowców od dostawców, generowanie dokumentów produkcyjnych i ich prawidłowy przepływ między wydziałami, kontrolę realizacji dziennych planów produkcyjnych, przepływ informacji o opóźnieniach między działem planowania, obsługi klienta i logistyki, udział w tworzeniu tygodniowych planów produkcyjnych

Twoje zadania:

  • Generowanie codziennych raportów o zaległościach.
  • Kontrola dziennego wejścia zamówień pod względem ilościowym i terminowym.
  • Tworzenie dziennych planów produkcji dla poszczególnych działów fabryki.
  • Przetwarzanie zapotrzebowań materiałowych na zamówienia do dostawców.
  • Dbałość o przestrzeganie procedur P2P istniejących w grupie Recticel.
  • Obsługa parametrów sytemu ERP planowania zakupów takich jak TPOP.
  • Konsolidacja zamówień i planowanie transportu.
  • Kontakt z dostawcami usług transportowych.
  • Przygotowywanie list załadunkowych.

Twoje kompetencje:

  • Znajomość języka angielskiego.
  • Wysoka kultura osobista, dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość jakiegoś systemu ERP (np. SAP).
  • Dobre umiejętności organizacyjne, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.
  • Odpowiedzialność i proaktywność.
  • Przynajmniej podstawowa wiedza (oraz chęć rozwoju) w obszarze Supply Chain.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • Oferujemy Ci ciekawą i ambitną pracę w rozwijającej się dynamicznie firmie międzynarodowej, będącej liderem w swojej branży.
  • Odnajdziesz u nas przyjazną atmosferę, wsparcie kolegów, ale także dużo wyzwań i dynamicznej pracy.
  • Jeśli będziesz chcieć w przyszłości rozwijać się na innym stanowisku, w innej funkcji to też odnajdziesz taką możliwość.
Zainteresowaliśmy Cię?
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi