#

Asystent Działu Marketingu i PR

Fundacja Integracja

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Integracja od ponad 20 lat jest jedną z największych organizacji działającą na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz jednym z najszybciej rozwijających się start-upów społecznych w Polsce. Misją organizacji jest wdrożenie działań i usług prowadzących do poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnością, wyrównywania ich szans, integracja społeczna, przeciwstawianie się stereotypom i likwidowanie barier.

 

Wymagania

  • doskonała znajomość języka polskiego
  • absolwent lub student co najmniej 3 roku studiów zaocznych
  • świetne poruszanie się w środowisku MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • kreatywność, pozytywne nastawienie i zaangażowanie

 

Dodatkowy atut:

  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w marketingu, PR lub przy organizacji eventów


Zakres obowiązków

  • wsparcie Działu Marketingu i Biura Prasowego Fundacji
  • pomoc przy organizacji konkursów „Lider Dostępności”,"Człowiek bez barier", „Warszawa bez barier”
  • pomoc przy organizacji eventów i kampanii społecznych
  • pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych, tekstów i prezentacji

 

Oferujemy

  • możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia i poznania tajników pracy w dziale komunikacji i marketingu wiodącej polskiej fundacji
  • pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze

Prezentacja firmy

Fundacja Integracja działa od 1994 roku i jest jedną z największy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi