HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent ds. Zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
Dokonywanie bieżących zakupów wewnątrz firmy,
Kontakt z dostawcami oraz z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Przygotowywanie zapytań ofertowych i niezbędnej dokumentacji
Dokonywanie raportów,
Monitorowanie bieżącego otoczenia rynkowego
Organizacja poprawnego funkcjonowania działu zakupów
Budowanie bazy danych oraz utrzymywanie starych kontaktów
Przedstawianie raportów wyższemu kierownictwu
Wymagania:
znajomość języka niemieckiego minimum na poziomie B2,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności MS Excel
preferowane wykształcenie wyższe w dziedzinach technicznych bądź ekonomicznych,
znajomość aktualnego otoczenia rynkowego
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
umowę o pracę;
możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
przyjazną atmosferę
pracę w zgranym zespole;
możliwości rozwoju,
prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".