Asystent ds. Wsparcia Migracji Biznesowej Klientów
Miejsce pracy: WarszawaTwoja rola:
- wspierasz stanowisko osoby zarządzającej i odpowiadającej za migracje Klientów (pomiędzy systemami bankowymi)
- uczestniczysz i współtowarzysz dokumenty w zakresie przed migracyjnym jak i w okresie migracyjnym (raporty, prezentacje)
- wspierasz istotną część dużego programu rozwojowego architektury IT dla obszaru Bankowości Korporacyjnej
- uczestniczysz w wypracowywaniu różnorodnych rozwiązań dla tego obszaru - raportujesz realizację celów i zadań Dyrektorowi ds. Projektów i Organizacji Procesów
- masz wyjątkową okazję poznania Bankowości Korporacyjnej od środka oraz współpracy z wieloletnimi praktykami i ekspertami w zakresie bankowości dla klientów korporacyjnych
Twój zespół:
Pracujesz dla i ze wszystkimi jednostkami uczestniczącymi w migracji naszych Klientów pomiędzy systemami. Współpracujesz z całym przekrojem jednostek sprzedażowych (Front Office) jak i wszystkich pozostałych specjalistycznych jednostek operacyjnych i produktowych.
Obszar Bankowości Korporacyjnej, w której operujemy, odpowiada za relacje z Klientami korporacyjnymi. Jednocześnie oferowana pozycja pozwala na poznanie wysoce wyspecjalizowanych usług/produktów jakie oferujemy naszym Klientom. Cenimy w naszym zespole otwartość, gotowość do pomocy i poczucie humoru.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- biegle posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Excel (poziom zaawansowany) oraz Power Point
- jesteś osobą proaktywną, poszukującą rozwiązań i potrafiącą wspierać innych
- jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin - znasz język angielski w stopniu dobrym (poziom B2) - jesteś osobą skrupulatną i dokładną, odpowiedzialnie podchodzisz do realizacji powierzonych zadań
Nasza oferta:
- umowa na czas określony (na czas projektu – plan do końca 2017 roku) - atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej - praca w profesjonalnym,
- doświadczonym i kompetentnym zespole - przyjazna atmosfera oparta na współpracy
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku
- możliwość poznania szerokiego spektrum oferty dla Klientów Korporacyjnych
- możliwość uczestniczenia w centrum wdrażania nowych rozwiązań informatycznych oraz bezpośrednie uczestnictwo w całym procesie migracji Klientów