Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/10/2018.

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Co oferujemy?

  • Rozwój kompetencji w ramach ścieżki eksperckiej lub liderskiej
  • Uprawianie sportów, siatkówka i koszykówka
  • Pakiet relokacyjny
  • Możliwość udziału w działaniach z zakresu CSR, m. in. w projekcie teatralnym lub w wolontariacie pracowniczym
  • Premie
  • Biuro przyjazne dla rowerzystów
  • Premie – również w ramach programu polecania pracowników
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • To Twoje kolejne miejsce pracy
  • Wysokie standardy pracy
  • Imprezy integracyjne i wspaniały zespół z fantastyczną atmosferą w pracy
  • Pracę zdalną
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Bogatą ofertę szkoleń dla pracowników
  • System kafeteryjny

Profil kandydata:

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Biegłą znajomość języka niemieckiego
  • Nastawienie do klienta oraz dobre umiejętności komunikacyjne
  • Podstawowe umiejętności obsługi Windows 7 oraz MS Office

Opis stanowiska

Na początku naszej współpracy zostaniesz kompleksowo wdrożony i weźmiesz udział w programie onboardingowym. Następnie twoje zadania będą obejmować:

  • Obsługę rozmów telefonicznych i korespondencji e-mailowej (tylko połączenia przychodzące) w zakresie pytań dotyczących opracowanych przez Capgemini rozwiązań
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi naszym klientom
  • Współpracę z zespołem specjalistów IT przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących

się w usługach konsultingowych, technologiach IT i outsourcingu.

Zespół Cloud Infrastructure Services jest intensywnie rozbudowywany w trzech lokalizacjach: w Krakowie, Katowicach i Opolu. Obecnie zespół składa się on z 2 000 specjalistów i dostarcza usługi informatyczne czterdziestu klientom w dwudziestu językach.

Aplikuj

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie
moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 115 tys. specjalistów w 40 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4600 osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi.

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2400 pracowników.

Infrastructure Outsourcing Services

Centrum IOS, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów. W naszych biurach (Katowice, Kraków, Opole oraz Iasi - Rumunia) Pracują zarówno specjaliści jak i osoby na początku swojej drogi zawodowej, chcące zdobywać doświadczenie zawodowe w firmie będącej liderem w swojej branży. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i IOS poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwojem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca IT - Konsulting , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry