Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego - Katowice , śląskie
od Capgemini Polska Sp. z o.o.
Capgemini Polska Sp. z o.o.

Capgemini Polska Sp. z o.o.
 
Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
 
Capgemini Polska Sp. z o.o.

Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

 

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Co oferujemy

 

  • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
  • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie 
  • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

 

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Aplikuj