W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent ds. tłumaczeń
Miejsce pracy: PoznańDla naszego klienta, globalnego lidera z branży consultingowej poszukujemy osoby na stanowisko Asystent ds. tłumaczeń.
Lokalizacja: Poznań
Zadania:
- zapewnienie koordynacji projektów oraz wsparcie dla cyfrowych i drukowanych produktów szkoleniowych dostarczanych w różnych formach oraz językach
- Kreowanie statycznych oraz dynamicznych plików PDF i weryfikacja próbnych wydruków
- Formatowanie materiałów w szablonach projektowych (Word i PowerPoint)
- Zarządzanie treścią, koordynacja produkcji drukowanej oraz generowanie formularzy
- Przesyłanie treści szkoleniowych do wewnętrznych witryn i platform
- Utrzymanie systemu zarządzającego treścią
- Tworzenie e-pakietów materiałów szkoleniowych
- Wsparcie w drobnych zleceniach tłumaczeń
- Inne projekty zgodnie z przydzielonymi zadaniami
Wymagania:
- Znajomość programów Microsoft Word oraz PowerPoint w stopniu zaawansowanym
- Biegła znajomość programu Adobe Acrobat
- Doświadczenie w korzystaniu z platform internetowych i aplikacji takich jak np. Sharepoint
- Zdolność do nauki korzystania z Adobe Creative Suite oraz oprogramowania do tworzenia treści e-learningowych
- Zapewnienie wysokiej jakości produktu pracy zgodnie z ustalonymi procedurami i wytycznymi marki przy jednoczesnym włączeniu kreatywności projektowej
- Dbałość o szczegóły oraz o standard wykonywanej pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1)
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
- Praca i rozwój w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
- Realizacja ambitnych celów zawodowych
- Opieka medyczna