Asystent ds. sprzedaży w dziale Konferencji i Bankietów będzie odpowiedzialny/a:
• za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),
• przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,
• utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.
Wymagania wobec kandydatów:
• wykształcenie wyższe lub średnie,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
• orientacja na klienta, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
• zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
• wysoka kultura osobista,
• zaawansowana znajomość pakietu Office.
Czterogwiazdkowy City Hotel już od 25 lat istnieje na bydgoskim rynku. H... Rozwiń
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.16 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.