Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/10/2018.

Asystent ds. Sprzedaży Samochodów

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Sprzedaży Samochodów
Warszawa
NR REF.: 1112226

Dla naszego Klienta z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta/ki ds. Sprzedaży Samochodów

Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie wsparcie specjalistów przy sprzedaży samochodów (multibrand), a także przy obsłudze klientów salonu. Asystent/ka będzie miał/a możliwość poznania funkcjonowania wsypecjalizowanych portali branżowych i prowadzenia sprzedaży za ich pośrednictwem.

Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać takie cechy jak komunikatywność, otwartość i proaktywność. Atutem będzie znajomość branży motoryzacyjnej.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość zdobycia premiiw zależności od wyników. Firma oferuje nawiązanie długofalowej współpracy,możliwości rozwoju w ramach stanowiska oraz zdobycie cennej wiedzy branżowej i naukę warsztatu sprzedażowego.

Lokalizacja: Piaseczno

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry