Opis stanowiska pracy
Resibo polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne i skuteczne kosmetyki. Skomponowane z najwyższej jakości składników kosmetyki Resibo są w co najmniej 95% naturalne i w 100% wegańskie, co zostało potwierdzone certyfikatami Vegan Society i PETA.
Czym będziesz się zajmować:
- Obsługą Klienta poprzez e-maila, portale społecznościowe, telefon, czat i inne,
- Obsługa platformy e-commerce,
- Wsparciem biura w pracach administracyjnych/bieżących,
- automatyzacją procesów sprzedaży w sklepie on-line,
- współpracą z zespołami wewnętrznymi firmy.
Czego oczekujemy:
- wielozadaniowości,
- dyspozycyjności,
- otwartości do nauki różnych systemów CRM,
- skrupulatności i dbałości o detale
- kreatywności, skuteczności i wytrwałości w działaniu,
- zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań,
- mile widziane prawo jazdy kat.B
- doświadczenie na podobnym stanowisko będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy w zamian:
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- przyjazną atmosferę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- możliwość rozwoju osobistego,
- stabilną pracę w rozwijającej się firmie,
- spotkania integracyjne,
- regularną dostawę najlepszych kosmetyków :)
Prezentacja firmy
Resibo polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne i sku...
Resibo polska marka kosmetyków naturalnych produkująca ekologiczne i skuteczne kosmetyki. Skomponowane z najwyższej jakości składników kosmetyki Resibo są w co najmniej 95% naturalne i w 100% wegańskie, co zostało potwierdzone certyfikatami Vegan Society i PETA.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/06/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta