Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2017.

Asystent ds. obsługi projektów

Warszawa, mazowieckie

OpusProperties Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
- obsługa administracyjna nieruchomościowych spółek celowych
- koordynowanie korespondencji: obsługa i rejestracja poczty
- przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją statutową
- współpraca z działem finansowo-księgowym
- udział w bieżącym administrowaniu biurem firmy

Wymagania

Kwalifikacje:
- ok. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku administracyjnym
- wykształcenie wyższe
- biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
- wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność
- dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego

Prezentacja firmy

Grupa Opus zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie strukturyzowania,... administracji i zarządzania podmiotami gospodarczymi w formule B2B.

Specjalizujemy się w świadczeniu usług powierniczych z wykorzystaniem systemów prawnych i podatkowych z całego świata, ze szczególnym uwzględnieniem państw Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiednio, usługi świadczone w ramach Grupy Opus skierowane są do inwestorów prowadzących działalność gospodarczą w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przedmiotem działalności OpusProperties jes zarządzanie aktywami / nieruchomościami
* Nadzór nad portfelem inwestycji;
* Zarządzanie nieruchomościami;
* Pośredniczenie w zawieraniu transakcji
* Usługi agencji nieruchomości;
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości
do góry