Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Asystent ds. Obsługi Korespondencji

Wrocław, dolnośląskie

Getback SA

Opis stanowiska pracy

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – w pracy biurowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Sumienne i dokładne wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziani kandydaci ze znajomością zapisów Ustawy o ochronie danych osobowych

Naszym pracownikom gwarantujemy:

  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w odnoszącej sukcesy kancelarii prawnej
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Dostęp do karty Multisport
  • Dostęp do firmowej biblioteki książek i multimediów
  • Udział w firmowych imprezach integracyjnych

 

Wymagania

Zadania oraz zakres odpowiedzialności:

  • Terminowe i poprawne zaczytywanie korespondencji w systemach teleinformatycznych
  • Przekazywanie korespondencji przychodzącej odpowiednim jednostkom organizacyjnym
  • Przyjmowanie poczty od operatora usług pocztowych
  • Rejestracja korespondencji wychodzącej zgodnie z wytycznymi zlecającego (termin, forma wysyłki, etc.)
  • Przygotowywanie książki nadawczej oraz przekazywanie poczty wychodzącej operatorowi
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego związane z bieżącymi obowiązkami
  • Archiwizacja korespondencji i dokumentacji

Prezentacja firmy

Getback S.A.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja i sekretariat , Praca Redakcja / Dokumentowanie / Tłumaczenia , Praca Inne
do góry