Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/05/2018.

Asystent ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1099480

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnejposzukujemy kandydatów do pracy na okres 12 miesięcyna stanowisku Asystenta ds. Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z wybraną grupą klientów oraz działem sprzedaży,procesowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji, współpracę z firmami transportowymi, wystawianie faktur korygujących oraz bieżące wsparcie pracy działu.

Poszukujemy kandydatów mających za sobą pierwsze doświadczenia w dziale obsługi klienta lub logistyce, posiadających praktyczną umiejętność obsługi programu MS Excel (warunek konieczny)i komunikatywną znajomość języka angielskiego (min. B1). Szukamy osób inteligentnych i skrupulatnych, o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych.

Nasz Klient oferuje pracę w pozytywnej atmosferze,atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry