Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/10/2017.

Asystent ds. Obsługi Klienta

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • weryfikacja i informowanie Klientów o statusach przesyłek
  • Obsługa Klienta polskiego oraz zagranicznego wg obowiązujących standardów
  • przygotowywanie wycen oraz weryfikacja stawek dla Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami firmy - znajdującymi się w kraju i zagranicą - w zakresie bieżącej obsługi Klienta (w języku polskim i angielskim)
  • realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • sprawna obsługa pakietu Microsoft Office
  • j.angielski na poziomie komunikatywnym (minimum poziom B1/B2)
  • dyspozycja do pracy na pół etatu (w przedziale godzinowym: 15-19/16-20 od poniedziałku do piątku)

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • aktrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie  
  • kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków
  • różnorodne wyzwania w trakcie pracy
  • przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV poprzez portal hrlink.


Numer referencyjny: AOK/S/LDZ/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry