Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2017.

Asystent ds. obsługi klienta

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Będziesz odpowiedzialny za:

  • telefoniczną obsługe Klienta (połączenia przychodzące)
  • przyjmowanie zleceń na transport kurierski
  • udzielanie informacji dotyczących statusów przesyłek
  • obsługę wszelkich zapytań Klientów (wycena, zapytania ofertowe)

Oczekujemy od Ciebie:

  • podstawowa znajomości języka angielskiego (obowiązkowe)
  • znajomość obsługi komputera
  • komunikatywności
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • silnej motywacji do pracy i zaangażowania w obowiązki
  • wysokiej kultury osobistej

W zamian oferujemy:

  • stałe zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie kurierskiej
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia uzależniona od wyników
  • Praca od poniedziałku do piątku (zmiany między 7:30 a 18:30), grafik jest ustalany na miesiąc z góry, możliwe są preferencje grafikowe)
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania swojego CV lub bezpośredniej aplikacji w biurze Adecco w Łodzi.


Numer referencyjny: PDOK/DHL/LDZ/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry