Asystent ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim
Miejsce pracy: PoznańJeśli zdecydujesz się do nas dołączyć, to będziesz odpowiadać za:
- kontakt e-mailowy oraz telefoniczny z klientem zagranicznym
- współpracę z działem sprzedaży
- monitorowanie i zgłaszanie wszelkich niezgodności dot. obsługiwanych procesów
Wyślij do nas swoje CV, jeśli:
- znasz biegle język niderlandzki (minimum na poziomie C1)
- potrafisz dobrze obsługiwać komputer w środowisku MS Office
- posiadasz status studenta (mile widziane)
Co możemy Ci zaoferować?
- elastyczną formę współpracy, w tym również możliwość pracy zdalnej
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji
- kartę Benefit MultiSport lub prywatne ubezpieczenie zdrowotne
- możliwość połączenia nauki z pracą
- pracę w firmie o niekorporacyjnej strukturze
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta pracy, to wyślij już dziś swoje CV!