Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Asystent ds. Obsługi Klienta (SAP)

Pruszków, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Obsługi Klienta (SAP)
Pruszków
NR REF.: 1093785

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 4 miesięcy w niepełnym wymiarze godzin,z możliwością przedłużenia współpracy na pełen etat, na stanowisku Asystenta ds. Obsługi Klienta.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za procesowanie zamówień w systemie SAP,segregowanie i kontrolę obiegu dokumentów oraz bieżące wsparcie pracowników działu.

Poszukujemy kandydatów mających za sobą pierwsze doświadczenia w dziale obsługi klienta lub logistyce,komunikujących się płynnie w języku angielskim (poziom min. B2), posiadających praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Szukamy osób inteligentnych o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i interpersonalnych.

Nasz Klient oferujepracę w pozytywnej atmosferze, szkolenie z obsługi systemu SAPoraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry