Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. marketingu (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących codziennych działań w firmie,
- wsparcie administracyjne oraz organizacyjne Product Managerów,
- kontaktowanie się z kontrahentami w kwestii organizacji spotkań oraz eventów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub studenci w trakcie ostatnich lat studiów - mile widziane wykształcenie farmaceutyczne, medyczne lub pokrewne),
- praktyczna znajomość MS Office,
- znajomość nowych technologii będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- zdolności organizacyjne, sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego oraz syntetycznego myślenia.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość adekwatna od kompetencji oraz wkładu pracy),
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przygotowanie merytoryczne do pracy,
- przyjazną atmosferę,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.