Asystent ds. Księgowości z j. czeskim
innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia.
Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie zespołu księgowego ds. zobowiązań (Accounts Payable)
- Korespondencja z dostawcami i klientami w j. czeskim
- Dbanie o terminowe księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Wprowadzanie faktur do systemu SAP
- Pomoc w przygotowywaniu raportów kontrolnych oraz ich analizie
- Inne ogólne prace administracyjno-biurowe
Wymagania:
- Dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (min. B1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dokładność, sumienność oraz zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
- Sprawność w zakresie używania programów komputerowych
- Mile widziana znajomość systemu SAP
- Wiedza z zakresu księgowości będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pakiet szkoleń wprowadzających do obejmowanego stanowiska pracy
- Szkolenia językowe i inne szkolenia rozwojowe
- Umowę o pracę oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne)
- Komfortowe warunki pracy: nowe biuro w dobrej lokalizacji, pokój relaksu, świeże owoce, różne wydarzenia integracyjne i przyjazna atmosfera
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju w zakresie księgowości
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.