pracownika na stanowisko:
Asystent ds. jakości produktu
Miejsce pracy: 31-871 KrakówNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
• udział w obsłudze procesów reklamacyjnych
• wsparcie procesu orzecznictwa merytorycznego reklamacji
• obsługa logistyczno - magazynowa zgłaszanych reklamacji
• współpraca z salonami sprzedaży spółki
• prowadzenie korespondencji dotyczącej procesu reklamacyjnego.
• udział w kontrolach jakości podczas delegacji na Dalekim Wschodzie
• obsługę posprzedażową klientów
Idealnie jeśli posiadasz:
• podstawowa znajomość prawa konsumenckiego
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (zalecane kierunki: towaroznawstwo, ekonomia, zarządzanie)
• znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1/B2
• komunikatywność, elastyczność, dobra organizacja pracy, umiejętności analityczne
• gotowość do zagranicznych delegacji
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku