Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujesz pracy biurowej? obsługa CRM nie stanowi dla Ciebie problemu? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne w dziale handlowym w centrum Poznania Nie czekaj aplikuj! Liczna miejsc jest ograniczona
Asystent ds. handlowych
Poznań
atrakcyjne wynagrodzenie
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
pakiet szkoleń
możliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju kompetencji w środowowisku międzynarodowym
praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14
praca w systemie CRM tj. obsługa zamówień
bieżące wpsarcie sprzedaży
organizacja spotkać służbowych
przygotowywanie materiałów handlowych w języku polskim i angielskim,
komunikacja z podmiotami współpracującymi
najomości CRM
wysoki poziom kultury osobistej, dyskrecja, lojalność
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?