Randstad Polska Sp. z o.o.

Poszukujesz pracy biurowej? obsługa CRM nie stanowi dla Ciebie problemu? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne w dziale handlowym w centrum Poznania  Nie czekaj aplikuj! Liczna miejsc jest ograniczona 

Asystent ds. handlowych

Poznań
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie 
  • pakiet szkoleń
  • możliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju kompetencji w środowowisku międzynarodowym
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14 
  • praca w systemie CRM tj. obsługa zamówień
  • bieżące wpsarcie sprzedaży
  • organizacja spotkać służbowych 
  • przygotowywanie materiałów handlowych w języku polskim i angielskim,
  • komunikacja z podmiotami współpracującymi

 

  • najomości CRM
  • wysoki poziom kultury osobistej, dyskrecja, lojalność
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Randstad Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi