Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/04/2021.

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Administracyjnych
Warszawa
NR REF.: 1147594

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent ds. Administracyjnych (dział marketingu)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za administracyjne wsparcie działu marketingowego. Zadania będą obejmowały zarządzanie korespondencją mailową, obsługę zamówień w dedykowanym systemie, dbanie o poprawny obieg faktur i przekazywanie ich do płatności. Co więcej, Asystent/ka będzie wspierać proces rejestracji umów z kontrahentami, zarządzać kalendarzem spotkań, a także pomagać w ich organizacji. Doraźnie będzie również porządkować w systemie katalog materiałów marketingowych.

Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej, posługujące się językiem angielskim na dobrym poziomie. Wymagamy znajomości pakietu MS Office, a przede wszystkim takich cech i umiejętności jak : dokładność, skrupulatność, dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej i międzynarodowym zasięgu. Oferta dotyczy pracy na okres 1 roku z realną możliwością długofalowej współpracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry