Asystent ds. Administracyjnych
WarszawaAsystent ds. Administracyjnych
Warszawa
NR REF.: 1147594
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjnych (dział marketingu)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za administracyjne wsparcie działu marketingowego. Zadania będą obejmowały zarządzanie korespondencją mailową, obsługę zamówień w dedykowanym systemie, dbanie o poprawny obieg faktur i przekazywanie ich do płatności. Co więcej, Asystent/ka będzie wspierać proces rejestracji umów z kontrahentami, zarządzać kalendarzem spotkań, a także pomagać w ich organizacji. Doraźnie będzie również porządkować w systemie katalog materiałów marketingowych.
Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej, posługujące się językiem angielskim na dobrym poziomie. Wymagamy znajomości pakietu MS Office, a przede wszystkim takich cech i umiejętności jak : dokładność, skrupulatność, dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej i międzynarodowym zasięgu. Oferta dotyczy pracy na okres 1 roku z realną możliwością długofalowej współpracy.
Biuro firmy zlokalizowane jest w Warszawie (Ursynów).
Warszawa
NR REF.: 1147594
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjnych (dział marketingu)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za administracyjne wsparcie działu marketingowego. Zadania będą obejmowały zarządzanie korespondencją mailową, obsługę zamówień w dedykowanym systemie, dbanie o poprawny obieg faktur i przekazywanie ich do płatności. Co więcej, Asystent/ka będzie wspierać proces rejestracji umów z kontrahentami, zarządzać kalendarzem spotkań, a także pomagać w ich organizacji. Doraźnie będzie również porządkować w systemie katalog materiałów marketingowych.
Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej, posługujące się językiem angielskim na dobrym poziomie. Wymagamy znajomości pakietu MS Office, a przede wszystkim takich cech i umiejętności jak : dokładność, skrupulatność, dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej i międzynarodowym zasięgu. Oferta dotyczy pracy na okres 1 roku z realną możliwością długofalowej współpracy.
Biuro firmy zlokalizowane jest w Warszawie (Ursynów).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.