Firma NORMBUD z siedzibą w Warszawie, działająca od 1998 roku specjalizuje się w dostawach materiałów i urządzeń do instalacji WOD – KAN na terenie całego kraju. Jesteśmy liderem
w sprzedaży armatury dla przeciwpożarowych systemów tryskaczowych, kanalizacyjnych i wodociągowych.
Oferujemy dostawy produktów producentów zagranicznych i krajowych, wspieramy naszych dostawców w działaniach marketingowych i projektowych.
Oferujemy dostawy produktów producentów zagranicznych i krajowych, wspieramy naszych dostawców w działaniach marketingowych i projektowych.
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Miejsce pracy: WarszawaDo Twoich obowiązków będzie należało:
- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
- Obsługa linii telefonicznych,
- Prowadzenie kalendarza biura, organizacja spotkań,
- Kontrola zapotrzebowania na materiały biurowe,
- Wystawianie faktur sprzedażowych,
- Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu informatycznego,
- Kontrola obiegu dokumentacji,
- Wsparcie w zakresie zarządzania flotą,
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- Minimum rok doświadczenia pracy w dziale administracji,
- Znajomość zasad fakturowania,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz sprzętu biurowego,
- Prawo jazdy kat. B.
Firma zastrzega sobie prawo, kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.