Numer oferty: StPr/22/2898
Udział w planowaniu oraz realizacja aktywności marketingowych mających na celu promocję Uczelni, prowadzenie działań content marketingowych (treści na stronę www, FB, Twitter, Youtube, Linkedln itp.), zarządzanie wizerunkiem marki w kanałach social media, analiza działań konkurencji, prowadzenie kampanii PPC (Google Ads, Facebook Ads), zarządzanie stroną internetową oraz bazą produktów, ustalanie warunków i współpraca z partnerami (negocjacja cen i terminów, koordynowanie pracy kontrahentów), udział w tworzeniu reklam ATL oraz nadzór produkcyjny, efektywna współpraca z pozostałymi działami organizacji;
Języki:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: BURSAKI 12, 20-150 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.