Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/12/2018.

Asystent Category Managera (kat. non-food dla sieci handlowej)

Warszawa, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Asystent Category Managera (kat. non-food dla sieci handlowej)
Warszawa
NR REF.: 1110709

Asystent działu zakupów (K/M)

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej dostawcą produktów non-food dla branży retail, poszukujemy Asystenta (K/M) Działu Zakupów.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Category Managera w codziennych zadaniach (m.in. wybór kolekcji, ofertowanie i realizacja zamówień, zarządzanie bazą dostawców, monitorowanie terminowości i jakości dostaw, analiza wyników sprzedaży).Ponadto, Asystent/ka Działu Zakupów będzie odpowiedzialny/a za wsparcie administracyjne dla zespołu zakupów: koordynację kalendarzy Category Managerów oraz przygotowanie spotkań (showroomów) z Klientami, tworzenie i nadzorowanie baz danych.

Poszukujemy osoby z 1-2-letnim doświadczeniem na stanowisku Asystenckim, zdobytym w międzynarodowym środowisku oraz umiejętnością planowania, zarządzania celami krótko- i długoterminowymi i silną orientacją na realizację celów. Idealny/a Kandydat/ka to osoba samodzielna, wykazująca się wysokimi umiejętnościami współpracy, komunikacji i otwartością w relacjach zarówno z klientami wewnętrznymi, jak i dostawcami. Doświadczenie w obszarze współpracy z dostawcami / category management będzie dodatkowym atutem. Wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość języka angielskiego są warunkami koniecznymi.

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowej organizacji (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę), rozwój zawodowy a także atrakcyjny pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry