Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu;
  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta;
  • planowanie i zarządzanie kalendarzem zgłoszeń;
  • prowadzenie kalendarza spotkań;
  • zaopatrzenie biura;
  • archiwizacja i aktualizacja dokumentów, w tym dokumentów księgowych,
  • wykonywanie płatności do kontrahentów,
  • obsługa HR;
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji i obsługa korespondencji;
  • obsługa spotkań z kontrahentami - protokolant/asystent;
  • dbanie o ład i porządek w miejscu pracy poprzez utrzymanie ciągłości świadczenia usług porządkowych;
  • przygotowywanie dokumentów korporacyjnych oraz umów współpracy z kontrahentami a także nadzór nad ich wykonywaniem,
  • przygotowywanie oraz kontrola umów z klientami, w tym w szczególności umów sprzedaży nieruchomości,
  • tworzenie raportów i zestawień,

Wymagania

  • biegła znajomość pakietu Office;
  • biegłość w obsłudze urządzeń i systemów Apple;
  • doświadczenie w pracy w systemach ERP i CRM;
  • wiedza z zakresu księgowości, nieruchomości, finansów i inwestycji;
  • kreatywność i zaangażowanie;
  • znajomość języka angielskiego;

Prezentacja firmy

Berg Holding S.A. to koncept, który połączył cztery marki charakteryzują... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/02/2020
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi