W związku z dynamicznym rozwojem spółki, lidera na rynku innowacyjnych rozwiązań zabezpieczających kluczowe procesy biznesowe naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent Biura Spółki.
Obowiązki
• Bieżąca obsługa biura spółki,
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji,
• Prowadzenie archiwum firmy,
• Realizacja spraw administracyjno-urzędowych,
• Umawianie i obsługa spotkań,
• Organizowanie wyjazdów służbowych,
• Zakupy na potrzeby biura,
• Współpraca z dostawcami i kontrahentami firmy,
• Wsparcie administracyjne działów spółki w realizacji zadań,
Wymagania
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
• Znajomość języka angielskiego,
• Prawo jazdy kat. B,
• Nastawienie na wielozadaniowość,
• Logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
• Wysoka kultura osobista,
• Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania relacji międzyludzkich,
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
• Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, sumienność i dokładność,
• Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych,
• Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki,
Oferujemy
• Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
• Dostęp do unikalnych technologii i rozwiązań,
• Uczestnictwo w szkoleniach,
• Możliwość awansu w strukturach spółki,
• Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet ubezpieczeń,
W celu zapoznania się z działalnością spółki zapraszamy na stronę internetową lub do bezpośredniego kontaktu z nami.
Spółka powstała w celu zaspokajania rosnących wymagań klientów w zakresi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.