Ta oferta pracy nie jest już aktywna.

Asystent biura (Agencja Nieruchomości) - Warszawa, mazowieckie

Od: Corona Nieruchomości

Opublikowano:04-03-2019 | Ostatnia aktualizacja:28-04-2019

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Liczba wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok

Wykształcenie Średnie ogólnokształcące

Branża: Oferty pracy na Administracja biurowa, Oferty pracy na Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Oferty pracy na Obsługa klienta, Oferty pracy na Administracja / Sekretariat, Oferty pracy na Biuro / Dokumentacja

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

-wprowadzanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości do systemu IMO;
- odbieranie telefonów, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
- porządkowanie dokumentacji;
- umawianie prezentacji nieruchomości, prowadzenie kalendarza spotkań Pośredników;
- realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy.



Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia;
- pracę w wymiarze 4-8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu;
- profesjonalne narzędzia pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego;
- statusu studenta;
- znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- doskonałej organizacji pracy, sumienności, uczciwości;
- ponadprzeciętnej komunikatywności;
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się.