Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok stażu pracy
Pożądane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo, informatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego
- studia podyplomowe (audyt, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo)
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie realizacji zadań audytowych oraz procesu zarządzania ryzykiem
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Word i Ms Excel w stopniu zaawansowanym i MS Access w stopniu podstawowym
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
- terminowość i rzetelność
- samodzielność i odpowiedzialność
- poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
- działanie procesowe/nastawienie na proces
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- stanowczość/pewność siebie
- umiejętność przekonywania
- umiejętność współpracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- uczestniczy w realizacji zadania audytowego i monitoringu rekomendacji w komórkach organizacyjnych Centrali oraz TJO (analizuje dostępną dokumentację i dane), bierze udział w opracowaniu programu zadania (przygotowuje propozycje zagadnień do ujęcia w programie zadania audytowego) oraz wyników zadań audytowych i czynności sprawdzających (przygotowuje treść ustaleń będących podstawą do opracowania wyników zadania)
- przygotowuje kwestionariusze analizy ryzyka i proponuje elementy do ujęcia w planie audytu
- przygotowuje projekty dokumentów związanych z realizacją planu audytu oraz sporządza projekt informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego, projekty sprawozdań z wykonania planu audytu oraz okresowych informacji z działalności Departamentu
- bierze udział w ocenie skuteczności i efektywności systemu zarządzania ryzykiem oraz proponuje usprawnianie jego realizacji, w tym bierze udział w budowaniu bazy wiedzy i świadomości z zakresu zarządzania ryzykiem
- prowadzi analizy danych operacyjnych i finansowych dla poszczególnych obszarów ryzyka
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 745848
- odręcznie podpisane oświadczeni zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku
Termin, do którego należy składać dokumenty 30 września 2019 roku
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Dodatkowe informacje
- umowa na czas zastępstwa
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
- konieczność odbywania podróży służbowych minimum 1 tydzień,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3- piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".