Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Asystent audytu

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok stażu pracy

 

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo, informatyka)
  • minimum 1 rok pracy związanej z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego
  • studia podyplomowe (audyt, ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, prawo)

 

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie realizacji zadań audytowych oraz procesu zarządzania ryzykiem
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Word i Ms Excel w stopniu zaawansowanym i MS Access w stopniu podstawowym
  • nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
  • terminowość i rzetelność
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  •  działanie procesowe/nastawienie na proces
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • stanowczość/pewność siebie
  • umiejętność przekonywania
  • umiejętność współpracy

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • uczestniczy w realizacji zadania audytowego i monitoringu rekomendacji w komórkach organizacyjnych Centrali oraz TJO (analizuje dostępną dokumentację i dane), bierze udział w opracowaniu programu zadania (przygotowuje propozycje zagadnień do ujęcia w programie zadania audytowego) oraz wyników zadań audytowych i czynności sprawdzających (przygotowuje treść ustaleń będących podstawą do opracowania wyników zadania)
  • przygotowuje kwestionariusze analizy ryzyka i proponuje elementy do ujęcia w planie audytu
  • przygotowuje projekty dokumentów związanych z realizacją planu audytu oraz sporządza projekt informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego, projekty sprawozdań z wykonania planu audytu oraz okresowych informacji z działalności Departamentu
  • bierze udział w ocenie skuteczności i efektywności systemu zarządzania ryzykiem oraz proponuje usprawnianie jego realizacji, w tym bierze udział w budowaniu bazy wiedzy i świadomości z zakresu zarządzania ryzykiem
  • prowadzi analizy danych operacyjnych i finansowych dla poszczególnych obszarów ryzyka

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 745848
  • odręcznie podpisane oświadczeni zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 30 września 2019 roku

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

 

Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Departament Spraw Pracowniczych

ul. Szamocka 3, 5

01-748 Warszawa


Dodatkowe informacje

  • umowa na czas zastępstwa
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • złożonych dokumentów nie zwracamy
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
  • konieczność odbywania podróży służbowych minimum 1 tydzień,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 3- piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi