Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2019.

Asystent / Asystentka Zarządu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent / Asystentka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1117615

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Zarządu

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno-biurowych, organizowanie oraz planowanie kalendarza spotkań biznesowych Dyrektora i Zarządu, organizację podróży służbowych, prowadzenie i rejestrację korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej biura. Ponadto Asystent/Asystentka Zarządu będzie zarządzać budżetem przeznaczonym na wydatki związane z organizacją krajowych i zagranicznych podróży służbowych oraz dokonywać rozliczeń w tym zakresie. Ponad to, rola przewiduje bycie w kontakcie z klientami, kontrahentami firmy oraz uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i bieżącą współpracę z asystentami na poziomie międzynarodowym.

Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego oraz ugruntowanego doświadczenia w pracy na stanowisku Asystenta Zarządu. Dodatkowo osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się silnymi zdolnościami planowania i dobrej organizacji czasu pracy, profesjonalizmem oraz zorientowaniem na szczegóły. Kandydat powinien wyróżniać się wysoką kulturą osobistą, proaktywną postawą, komunikatywnością oraz otwartością na zmiany. Ogromną zaletą będzie zdobyte doświadczenie zawodowe w dużych międzynarodowych podmiotach oraz korporacyjne obycie w środowisku biznesowym, szczególnie w branży finansowej.

Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku oraz pełną ciekawych wyzwań pracę w formie o globalnym zasięgu. Lokalizacja: Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry