#

Asystent / Asystentka w Dziale Inwestycji

Up-Telecom Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Zakres pracy:

Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie realizacja prac biurowych oraz wsparcie w prowadzonych postępowaniach administracyjnych dla inwestycji w branży telekomunikacyjnej w tym m.in.:

  • sporządzanie pism urzędowych
  • kompletowanie i uzgadnianie niezbędnej dokumentacji projektowej
  • asystowanie w działaniach urzędowych (uzyskiwanie decyzji i pozwoleń administracyjnych)

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, wyższe lub student
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wysoka komunikatywność i kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Firma Up-Telecom Sp. z o.o. powstała w 1994 roku. Siedziba Spółki mieści... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja Publiczna, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi