#

Asystent/ Asystentka w dziale handlowym

Perfect Consulting

Gdynia, 81-336, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Twoje główne zadania :

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
  • Prowadzenie/koordynacja spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
  • Wystawianie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów firmowych
  • Rejestracja zleceń w systemie
  • Utrzymywanie relacji z Klientami firmy, odpowiadania na zapytania
  • Sporządzanie raportów, prezentacji, zestawień

 

Czego oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację – min. B2
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywności i otwartości
  • Dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania czasem

Wymagania

Co z nami zyskasz:

  • Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dogodna lokalizacja biura – centrum Gdyni
  • Pracę w najbardziej rozwojowej branży w Polsce
  • Przyjazną atmosferę oraz pełną wyzwań pracę w młodym zespole

Prezentacja firmy

Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi