Opis stanowiska pracy

 

Kompleksowa obsługa sekretariatu Kancelarii.

 

Zapewnienie  prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji.

 

Prowadzenie archiwum działu prawnego i sprawozdawczości z tym związanej.

 

Przygotowywanie projektów pism procesowych.

 

 

 

Oferujemy:

 

Pracę w godzinach 8.30-16.30.

 

Atrakcyjne wynagrodzenie.

 

Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Wymagania

 

Wykształcenie wyższe prawnicze lub rozpoczęty IV rok studiów prawa.

 

Biegła obsługa pakietu MS OFFICE.

 

Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

 

Komunikatywność, asertywność oraz samodzielność w działaniu.

 

Umiejętność pracy w zespole.

 

 

Zgłoszenia z załączonym CV oraz listem motywacyjnym proszę przesyłać na adres 

Prosimy o opatrzenie cv i listu motywacyjnego klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883)".

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna P. Szczotka, M. Szargorodzki sp. k. istnieje od ponad ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2018
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Wynagrodzenie
13,7PLN - 13,7PLN / Hourly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi