W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent / Asystentka Partnera Zarządzającego
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, jednej z wiodących kancelarii prawnych, poszukujemy osób na stanowisko Asystenta / Asystentki Partnera Zarządzającego
Kluczowe obowiązki:
- Wspieranie zespołu w tworzeniu dokumentów, w tym przeprowadzanie korekt i edycji pism
- Koordynowanie korespondencją sądową
- Utrzymywanie kontaktu z sądami, kancelariami prawnymi oraz notarialnymi
- Przygotowywanie pism procesowych
- Prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Praktyczna znajomość narzędzi pakietu Ms Office
- Wykształcenie wyższe
- Doskonałe zdolności organizacyjne i analityczne
- Dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista
Korzyści:
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość pracy w prestiżowym środowisku
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport)
- Przyjacielska atmosfera pracy