• Prowadzenie i archiwizacja korespondencji działu
• Sporządzenie zestawień, raportów i tłumaczeń na potrzeby działu
• Bieżące wsparcie działu handlowego w zakresie obsługi zamówień, przygotowywania ofert, dokumentacji przetargowej
• Koordynowanie procesu obiegu dokumentów działu
• Organizowanie spotkań służbowych ,udziału w targach, wystawach branżowych
• entuzjazm, optymizm i zaangażowanie
• łatwość nawiązywania kontaktów
• znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację
• dobra obsługa pakietu MS Office
• wykształcenie wyższe lub co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Moglibyśmy napisać, że nasza firma istnieje od 1992 roku, ma kapi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.