#

Asystent / Asystentka ds. księgowości i administracji

Synerise sA

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu Księgowo-Kadrowego Synerise.

 

Zadania:

  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów księgowo-kadrowych
  • archiwizacja dokumentów
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z kurierami
  • pozostałe zadania administracyjne związane z prawidłowym funkcjonowaniem działu księgowo-kadrowego

 

Wymagania:

  • dostępność na pełen etat
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • sumienność
  • dokładność
  • dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność

 

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • ukończone studia wyższe (licencjackie lub magisterskie), preferowane kierunki: finanse / rachunkowość / administracja

Prezentacja firmy

Synerise to spółka technologiczna wykorzystująca dane i sztuczną intelig... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 4 200PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi